Pirkimo taisyklės

Pirkimo elektroninėje parduotuvėje „Papildinis“ (papildinis.lt) taisyklės ir sąlygos:

  1. PAGRINDINĖS SĄVOKOS

1.1. Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė, esanti adresu papildinis.lt

1.2. Prekės – maisto papildai, maisto prekės, sporto įranga, aksesuarai ir kitos prekės, parduodamos Elektroninėje parduotuvėje.

1.3. Pirkėjas – asmuo, kuris įsigyja arba užsisako Prekių Elektroninėje parduotuvėje ir yra galutinis jų vartotojas ir/arba susikuria Paskyrą ir naudojasi kitomis Elektroninės parduotuvės paslaugomis, t.y. 1) veiksnus fizinis asmuo – asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.

1.4. Pardavėjas – (i) UAB Martyno Sportas, registracijos adresas: Dariaus ir Girėno 11-15, LT-96143 Gargždai, juridinio asmens kodas 305350445, PVM mokėtojo kodas LT100012783510.

1.5. Paskyra – Pirkėjo registracijos Elektroninėje parduotuvėje rezultatas – skaitmeninė erdvė, Pirkėjo profilis bei duomenų sąskaita (angl. account), kurioje saugomi visi Pirkėjo duomenys, jo pirkimų istorija, nustatymai, sutikimai bei visa kita su Pirkėju susijusi informacija.

1.6. Pirkinys – tai Pirkėjo vieno pirkimo Elektroninėje parduotuvėje metu kartu perkamas Prekių kiekis (Prekių krepšelis).

1.7. Dovanų kuponas – tai Pirkėjo vieno pirkimo Elektroninėje parduotuvėje metu perkamas elektroninis dovanų kuponas.

1.8. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra paskelbtos nedarbo dienomis. 

1.9. Taisyklės – šios Elektroninės parduotuvės (www.papildinis.lt) naudojimosi taisyklės.

1.10. Fizinė parduotuvė – viena iš UAB Martyno Sportas valdomų fizinių parduotuvių.

1.11. Kurjerių tarnyba – Pardavėjo pasitelkta siuntų pristatymo bendrovė, kuri pristato Pirkėjui užsakytas Prekes.

1.12. Pašto skyrius – AB Lietuvos paštas pašto skyrius.

1.13. Siuntų terminalas – siuntų pristatymo bendrovei ar tretiesiems asmenims priklausantis ar jų valdomas siuntų terminalas, kuriame Pirkėjas ar jo įgaliotas asmuo turi galimybę atsiimti siuntas.

1.14. Privatumo politika – UAB Martyno Sportas privatumo politika, kuri skelbiama internete www.papildinis.lt

1.15. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas užsakymas Elektroninėje parduotuvėje Prekėms įsigyti.

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Elektroninė parduotuvė yra orientuota į Pirkėjus, perkančius Prekes arba paslaugas asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija, tenkinti. Elektroninėje parduotuvėje juridiniai asmenys gali užsisakyti Prekių tik turėdami galutinio vartojimo tikslą. Pardavėjas pasilieka teisę riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius pirkimus, t. y. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir/ar vykdyti Pirkėjo užsakymą, kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius Prekių kiekius (neatsižvelgiant į tai, ar Prekės užsakomos vienu užsakymu, ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų užsakymų) ir/ar kai Pirkėjo užsakymas turi kitų didmeninio pirkimo požymių.

2.2. Šios Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi Elektronine parduotuve sąlygas. Santykius, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės arba reglamentuoja juos tik iš dalies, reguliuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.

2.3. Pirkėjas, užsiregistruodamas arba pateikdamas Užsakymą Elektroninėje parduotuvėje, besąlygiškai patvirtina, kad yra tinkamai susipažinęs su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti Užsakymo Elektroninėje parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ar su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesutinka su visomis arba dalimi Taisyklių, jis privalo nespausti mygtuko „Registruotis“, kitaip yra laikoma, kad Pirkėjas įvertina ir prisiima dėl šio veiksmo kylančius įsipareigojimus, atsakomybę ir sutinka su Taisyklėmis visa apimtimi.

2.4. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos besąlygiškai atleidžiamas, jeigu Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

2.5. Pardavėjas patvirtina, kad yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje užsakytų Prekių pardavimą ir įsigytų Prekių tinkamą pristatymą, Prekių kokybę, grąžinimo sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose numatytų Pardavėjo teisių ir pareigų įgyvendinimą.

2.6. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje ir taikomi tik tiems Užsakymams, kuriuos Pirkėjas atlieka po Taisyklių pakeitimo. Apie Taisyklių pakeitimus Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar / ir pateikdamas informaciją Paskyroje. Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų paskelbimo bet kokiu būdu naudojasi Elektronine parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su visais Taisyklių pakeitimais.

2.7. Pardavėjas turi teisę, įspėjęs Pirkėją prieš 1 (vieną) kalendorinę dieną, o esant objektyvioms priežastims nedelsdamas, apriboti Pirkėjo naudojimąsi Elektronine parduotuve arba panaikinti Paskyrą, jeigu Pirkėjas Elektronine parduotuve naudojasi iš esmės pažeisdamas šias Taisykles, visų pirma – savo veiksmais ar neveikimu kelia grėsmę ar daro žalą Pardavėjui, kitiems Pirkėjams ar tretiesiems asmenims, Elektroninės parduotuvės stabilumui ar saugumui.

2.8. Pardavėjas turi teisę keisti ar sustabdyti Elektroninės parduotuvės interneto svetainės funkcijas, joje esančių elementų išdėstymą, nutraukti tam tikrų svetainės funkcijų veikimą.

2.9. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba iš viso nutraukti Elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto informavęs Pirkėją prieš 1 (vieną) darbo dieną, o esant objektyvioms priežastims – nedelsdamas. Tokiu atveju visos teisės ir pareigos, numatytos šiose Taisyklėse ar taikomuose teisės aktuose, susijusios su jau įvykdytais arba vykdomais Užsakymais, lieka galioti.

  1. REGISTRACIJA ELEKTRONINĖJE PARDUOTUVĖJE

3.1. Elektroninės parduotuvės lankytojas, norėdamas naudotis Elektronine parduotuve (tapti Pirkėju), turi susikurti Paskyrą, registracijos lauke suvesdamas duomenis, kurie pažymėti kaip privalomi. Šių duomenų pateikimas yra privaloma sąlyga, kad registracija būtų sėkminga.

3.2. Sėkmingai užsiregistravus, sukuriama individuali Paskyra, prie kurios Pirkėjas gali prisijungti tik įvedęs registracijos metu naudotą elektroninio pašto adresą ir sugalvotą slaptažodį. 

3.3. Pirkėjas įsipareigoja prisijungimo prie Paskyros duomenis (slaptažodį) saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kokius veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie Elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie Paskyros bei dėl to kylančius padarinius. Jeigu Elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie Elektroninės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsdamas informuoti apie tai Pardavėją šiose Taisyklėse nurodytais Pardavėjo kontaktais.

3.4. Pirkėjas atsako už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje pateikti Pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje pateikti duomenys, jis privalo juos atnaujinti. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis Elektronine parduotuve Pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų asmens duomenis, Pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.

3.5. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu savo Paskyroje nevaržomai duomenis keisti, papildyti ar pateikti Pardavėjui prašymą panaikinti jo registraciją. Panaikinęs registraciją Pirkėjas netenka galimybės naudotis Elektronine parduotuve ir pateikti joje Užsakymų. Pirkėjas vėl įgyja galimybę pateikti Užsakymą tik iš naujo užsiregistravęs Elektroninėje parduotuvėje

  1. PREKIŲ UŽSAKYMAS 

4.1. Norėdamas užsisakyti Prekių iš Elektroninės parduotuvės, Pirkėjas pirmiausia turi prisijungti prie savo Paskyros. Jeigu Pirkėjas iki užsisakydamas Prekių nėra užpildęs Paskyroje esančio skirsnio „Mano duomenys“, Užsakymui priimti būtinus duomenis jis privalo pateikti prieš galutinai patvirtindamas Užsakymą.

4.2. Elektroninėje parduotuvėje pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, suformavęs Pirkinį, nurodęs Prekių pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, Užsakymo įvykdymo sąlygomis bei kita jam pateikta papildoma informacija, paspaudžia mygtuką „PIRKTI“.

4.3. Prekės laikomos užsakytomis, kai Pirkėjas jo nurodytu elektroninio pašto adresu gauna patvirtinimą, kad Pirkinys yra patvirtintas.

  1. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

5.1. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš toliau nurodytų Prekių pristatymo būdų, atsižvelgdamas į tai, kokias prekes Pirkėjas užsisakė:

5.1.1. atsiimti Prekes iš Fizinės parduotuvės;

5.1.2. atsiimti Prekes iš Pašto skyriaus;

5.1.3. atsiimti Prekes iš Siuntų terminalo;

5.1.4. gauti užsakytas Prekes, per Kurjerių tarnybą Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikos teritorijoje;

5.2. Prekių pristatymo terminai, atsiėmimo sąlygos ir įkainiai nurodyti Prekių pristatymo taisyklėse kurios yra neatskiriama šių Taisyklių dalis.

5.3. Jeigu Prekių pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas Prekę (-es) nurodė neteisingą adresą, telefono numerį ar elektroninį paštą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.), Pardavėjas vieną kartą visais turimais Pirkėjo kontaktais informuoja apie tai Pirkėją ir pasiūlo patikslinti duomenis ir/ar informuoti Pardavėją, kokiu būdu Pardavėjas gali pristatyti Prekes Pirkėjui. Jeigu Pirkėjas per 3 (tris) mėnesius nuo Pardavėjo pakartotinio raginimo nepatikslina duomenų, Pardavėjas iš anksto įspėjęs Pirkėją prieš 2 (dvi) darbo dienas Pirkėjo užsakytas Prekes utilizuoja.

5.4. Jei Pirkėjo Prekių krepšelyje yra bent viena Prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją Paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą Prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu Prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal ankstesnį užsakymą sumokėtą sumą.

5.5. Visais atvejais, Pardavėjas nėra atsakingas Pirkėjui už Prekių pristatymo terminų viršijimą, jeigu Prekės nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

5.6. Šiame skyriuje numatytais atvejais grąžinamas Pirkėjui sumas Pardavėjas perveda į Pirkėjo atitinkamo užsakymo pateikimo metu nurodytą mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.

5.7. Gavęs siuntą, Pirkėjas privalo patikrinti, ar pristatytos prekės atitinka užsakymą (prekės tipas, kiekis, galiojimo laikas ir kt.). Pastebėjęs neatitikimų, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, o prekių grąžinimas vykdomas laikantis Taisyklių 8 punkto nuostatų.

  1. PREKIŲ KAINA IR ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

6.1. Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaičiuojant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį. Pasikeitus oficialiai Lietuvos Respublikos valiutai, Prekių kainos konvertuojamos galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

6.2. Nepriklausomai nuo Pirkinio dydžio, tūrio ir pristatymo būdo visiems Pirkiniams yra taikomas vienkartinis pakavimo mokestis,

6.3. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti tik oficialia Lietuvos Respublikos valiuta – eurais. Pasikeitus oficialiai Lietuvos Respublikos valiutai, Prekių kainos konvertuojamos galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

6.4. Perkamoms Prekėms taikoma Prekių užsakymo patvirtinimo metu Elektroninėje parduotuvėje galiojusi Prekių kaina.

6.5. Už Prekių atsiėmimo iš Fizinės parduotuvės arba Pašto skyriaus, pristatymo per Kurjerių tarnybą ir / ar pristatymo į Siuntų terminalą paslaugas taikomos Prekių užsakymo pateikimo metu Prekių pristatymo taisyklių sąlygos ir įkainiai, nurodyti svetaineje. Prekių pristatymo kaina taikoma visam užsakytam Pirkiniui ir atskiroms Prekėms nedalijama.  

6.6. Pirkėjas už Prekes gali atsiskaityti šiais būdais:

6.6.1. atlikdamas išankstinį apmokėjimą bankiniu pavedimu į Pardavėjo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą per Pirkėjo naudojamą elektroninės bankininkystės sistemą arba per www.paysera.lt platformą. Pirkėjas įsipareigoja atsiskaityti išankstiniu mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo Elektroninėje parduotuvėje momento. Mokėjimas laikomas įvykdytu, kai mokėtina suma įskaitoma į Pardavėjo sąskaitą banke. Atsakomybė už duomenų saugumą Pirkėjo mokėjimo metu šiuo atveju tenka mokėjimo sistemai www.paysera.lt arba konkrečiam bankui, nes visos piniginės operacijos vyksta mokėjimo sistemoje ir banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

6.6.2. grynaisiais pinigais arba banko kortele, sumokėdamas juos Prekes Pirkėjui pristačiusiai Kurjerių tarnybai Prekės atsiėmimo metu.

6.6.3. grynaisiais pinigais arba banko kortele, sumokėdamas juos Pardavėjui Prekės atsiėmimo metu iš Fizinės parduotuvės.

6.7. Pirkėjui neatsiskaičius su Pardavėju Taisyklių 6.6.1 punkte nustatytu terminu, Pardavėjas turi teisę Pirkėjo pateiktą Užsakymą pašalinti iš sistemos.

6.8. Pardavėjas ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas nuo Pirkėjo atsiskaitymo už Prekes momento Pirkėjo Paskyroje patalpina Pardavėjo išrašytą PVM sąskaitą faktūrą bei Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu pateikia Pirkėjui šią PVM sąskaitą faktūrą ir/arba aktyviąją nuorodą, kuria Pirkėjas gali parsisiųsti jam Pardavėjo išrašytą PVM sąskaitą faktūrą. 

6.9. Pardavėjui išrašant Pirkėjui PVM sąskaitą-faktūrą, Pirkiniui (ne atskiroms konkrečioms Prekėms, kurios įeina į Pirkinį) suteiktų Pardavėjo akcijų, nuolaidų, lojalumo taškų bei Pirkėjui dovanojamų Prekių kainos sumos sudedamos į bendrą Pirkėjui suteiktos nuolaidos sumą ir ši bendra nuolaida papildomai pritaikoma visoms Pirkinyje esančioms Prekėms, tą nuolaidos sumą padalinant proporcingai Prekių kainai.

  1. DOVANŲ KUPONO NAUDOJIMO TAISYKLĖS

7.1. Dovanų kuponą galite įsigyti tik Elektroninėje parduotuvėje.

7.2. Dovanų kuponą galima panaudoti tik Elektroninėje parduotuvėje www.papildinis.lt

7.3. Dovanų kuponas negali būti grąžinamas, pratęsiamas, keičiamas į naują kuponą (pametus ar praradus) arba į grynuosius pinigus.

7.4. Dovanų kuponas galioja vieną kartą.

7.5. Neišnaudojus Dovanų kupono sumos vieno Užsakymo metu, likutis nėra grąžinamas.

7.6. Jeigu Užsakymo suma didesnė negu Dovanų kupone esanti pinigų suma, trūkstamą dalį Pirkėjas gali primokėti kitais nurodytais mokėjimo būdais.

7.7. Dovanų kuponas galioja 120 dienų nuo jo įsigijimo dienos.

7.8. Pasibaigus Dovanų kupono galiojimui, jis automatiškai blokuojamas, o pinigai nėra grąžinami.

7.9. Dovanų kuponą klastoti, dauginti, ar panaudoti bei įsigyti bet kokiu neteisėtu būdu griežtai draudžiama.

7.10. Pirkėjas, įsigydamas Dovanų kuponą, patvirtina, jog susipažino ir sutinka su Dovanų kupono įsigijimo ir naudojimo taisyklėmis.

7.11. Dovanų kupono techninio neveikimo atveju Pirkėjas turi susisiekti su Klientų aptarnavimo skyriumi, kuris padės išspręsti problemą.

  1. SUTARTIES ATSISAKYMAS. PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

8.1 Kokybiškų prekių grąžinimas

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, t.y. Tu (už grąžinamos prekės pristatymo išlaidas pinigai negrąžinami).

8.2 Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:

  • Grąžinti prekę gali per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
  • Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
  • Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

8.3 Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas:

  • Turite užpildyti prekės grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą galite atsisiųsti prekiu_grazinimo_prasymas_Papildinis.
  • Turite atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: info@papildinis.com,  kuriame būtų užpildyta prekių gražinimo forma.
  • Užpildytą ir atspausdintą prekių grąžinimo formą reikia įdėti į grąžinamą siuntą, taip grąžinama siunta bus apdorota greičiau.

8.4 Kokybiškų prekių grąžinimo būdai:

8.4.1 Prekes gali grąžinti Tavo pasirinktu būdu per kurjerių tarnybą:

  • Turi atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: info@papildinis.com kuriame būtų užpildyta prekių grąžinimo forma. Prekių grąžinimo formą gali atsisiųsti prekiu_grazinimo_prasymas_Papildinis.
  • Prekes turite grąžinti šiuo adresu: Klaipėdos g. 24, Gargždai LT-96135, +370 605 24044 , UAB „Martyno sportas”.

Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

 8.5 Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu UAB „Martyno sportas” internetinėje parduotuvėje nusipirkai nekokybišką prekę, ją gali grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”.

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „Martyno sportas” turi teisę reikalauti, o UAB „Martyno sportas” įsipareigoja:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

8.6 Nekokybiškų prekių grąžinimas vykdomas:

  • Turi užpildyti prekės grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą galite atsisiųsti prekiu_grazinimo_prasymas_Papildinis.
  • Turi atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: info@papildinis.com,  kuriame būtų užpildyta prekių gražinimo forma.
  • Jeigu neturi galimybės užpildyti prekių grąžinimo formos, turi atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: info@papildinis.com, kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el.paštas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma, prekės pavadinimas ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti iš mūsų parduotuvės) išlaidas.

Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžintų prekių pristatymo į UAB „Martyno sportas” sandėlį. Pinigai grąžinami į grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą.

  1. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

9.1. Visos teisės į Elektroninę parduotuvę ir joje esančius kūrinius yra saugomos. Joks Elektroninėje parduotuvėje esantis turinys, informacija negali būti atgaminama, padaroma viešai prieinama arba platinama be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo.

  1. PIRKĖJO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS 

10.1. Pirkėjo asmens duomenys yra tvarkomi numatytomis sąlygomis ir tvarka.

  1. ATSAKOMYBĖ

11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia neteisingus ar netikslius savo ar savo atstovaujamų asmenų asmens duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų nuostolių atlyginimo.

11.2. Klientas (ir/ar Pirkėjas) privalo saugoti savo prisijungimo prie Paskyros slaptažodį bei kitus prisijungimo duomenis, niekada niekam jų neatskleisti. Pardavėjas užtikrina, kad jam taip pat nežinomi Klientų prisijungimo slaptažodžiai ir Pardavėjas negali jų niekam atskleisti, net ir pačiam Klientui. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo prisijungimo prie Parduotuvės duomenimis, laikomi atliktais Pirkėjo ir Pardavėjas neprisiima atsakomybės už tokių veiksmų pasekmes. Už visus veiksmus, atliktus prisijungus prie Paskyros, atsako tik pats Klientas/Pirkėjas.

11.3. Jei Elektroninėje parduotuvėje yra pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.

11.4. Elektroninėje parduotuvėje pateikta informacija yra informacinio pobūdžio ir negali būti suprantama kaip galinti pakeisti kvalifikuotą vaistininko ar gydytojo konsultaciją.

11.5. Draudžiama be raštiško Pardavėjo sutikimo viešinti ar kitaip naudoti Elektroninėje parduotuvėje esančią tekstinę, vaizdinę, grafinę ar bet kokią kitą patalpintą medžiagą. Už šį pažeidimą Pirkėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

  1. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

12.1. Šios Taisyklės paruoštos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Šių Taisyklių reglamentuojamiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė, nebent pagal 2008 m. birželio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 593/2008 dėl sutartinėms prievolėms taikytinos teisės (Roma I) 6 straipsnio 2 dalį ir Pirkėjo įprastinės gyvenamosios vietos valstybės teisės imperatyvias (privalomas) vartotojų teisių apsaugos nuostatas gali būti taikoma kitos valstybės teisė

12.2. Pirkėjas bet kokius nusiskundimus, paklausimus ir (ar) pranešimus Pardavėjui siunčia el. paštu info@papildinis.com arba kreipiasi telefonu +370 60524044 darbo dienomis nuo 10 val. iki 18 val. Atsakymas į Pirkėjo pateiktą Pardavėjui nusiskundimą ar pranešimą pateikiamas Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

12.3. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva; elektroniniu paštu tarnyba@vvtat.lt, telefonu +370 5 2626751, interneto svetainė www.vvtat.lt ; jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje ginčų sprendimų platformoje https://ec.europa.eu/odr/ .

12.4. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo–pardavimo sutartimi ar užsakymu tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

12.5. Elektroninėje parduotuvėje esantys maisto papildai nėra vaistai ar su farmacija susiję produktai. Maisto papildai skirti papildyti maisto racioną, o ne jį pakeisti. Maisto papildai nėra skirti gydyti ligoms, jų profilaktikai ar jas nustatyti. Prieš pradedant vartoti bet kokį maisto papildą, rekomenduojama kreiptis į savo šeimos gydytoją, trenerį ar mitybos specialistą. Visa informacija apie Prekes, pateikta Elektroninėje parduotuvėje, yra gamintojų pateikta ir sutraukta informacija, kurią galite rasti jų oficialiuose internetiniuose puslapiuose. Visos Prekes, esančios Elektroninėje parduotuvėje, yra legalios ir notifikuotos pagal LR įstatymų nustatytą tvarką.